بررسی مشکلات گمرکی فعالان اقتصادی در سومین میز خدمت اتاق بازرگانی یزد
سومین میز خدمت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با حضور مدیرکل گمرکات استان یزد و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد.
سومین میز خدمت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد با حضور مدیرکل گمرکات استان یزد و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد.
نشست مشترک اعضای شورای پژوهشی اتاق بازرگانی و اعضای اتاق بینالملل جوانان استان یزد، با هدف تقویت پیوند میان ظرفیتهای علمی و اجرایی جوانان و بهرهگیری هدفمند از توانمندیهای آنان در حوزه پژوهش برگزار شد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای گسترش روابط اقتصادی میان استان یزد و کشور هند تأکید کرد.
نشست بررسی فرصتهای سرمایهگذاری در استان یزد، به میزبانی اتاق بازرگانی یزد برگزار شد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد از برگزاری همایش «فرصتهای توسعه تجارت ایران و آفریقا» خبر داد و این رویداد را گامی مهم در مسیر گسترش تعاملات اقتصادی و تجاری استان یزد با بازارهای نوظهور آفریقا دانست.
نایب رییس اتاق بازرگانی یزد با تأکید بر لزوم کاهش تصدیگری دولت در اقتصاد گفت: تا زمانی که دولت خود وارد فضای بنگاهداری و کسبوکار باشد، نمیتوان انتظار تحول جدی و مثبت در اقتصاد کشور را داشت، نخستین گرهای که باید باز شود خروج دولت از رقابت مستقیم با بخش خصوصی است.
نایب رئیس اتاق بازرگانی یزد با تأکید بر ضرورت توسعه مبتنی بر پژوهش و آمایش علمی در استان یزد گفت: مردم یزد از گذشتههای دور، حتی پیش از شکلگیری مفهوم امروزی «آمایش سرزمین»، با نگاه آیندهنگرانه در انتخاب محل سکونت، کشاورزی و حفر قنوات پیشگام بودهاند، اما امروز در برخی حوزهها شاهد توسعهای هستیم که به دلیل بیتوجهی به ظرفیتهای بخش خصوصی و کمتوجهی به علم و پژوهش، به ضرر استان تمام شده است.