نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای گسترش روابط اقتصادی میان استان یزد و کشور هند تأکید کرد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد از برگزاری همایش «فرصتهای توسعه تجارت ایران و آفریقا» خبر داد و این رویداد را گامی مهم در مسیر گسترش تعاملات اقتصادی و تجاری استان یزد با بازارهای نوظهور آفریقا دانست.
هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، تقویت روحیه رقابت سالم و مشارکت در فعالیتهای جمعی، همچنین ایجاد فضایی شاد و متفاوت برای خانوادههای یزدی و فرزندانشان، ابربازیها به پیادهراههای غدیر آمدند.