آیین عزاداری عاشورای حسینی توسط هیئت «آل‌سادات بنی‌الزهرا (س)» هدش ده‌بالا

تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1405 - 10:49

آیین‌های سوگواری ایام محرم، هیئت «آل‌سادات بنی‌الزهرا (س)» منطقه هدش ده‌بالا، عصر روز عاشورا با برپایی دسته عزاداری، یاد و خاطره حماسه‌سازان کربلا را گرامی داشت. در این مراسم، عزاداران حسینی با حضور گسترده و با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی، در سوگ شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان به عزاداری پرداختند. این دسته عزاداری با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های نهضت حسینی و ذکر مصائب اهل‌بیت (ع) برگزار شد.

عکس: سید سعید سیدرضایی