نایب رییس اتاق بازرگانی یزد با تأکید بر لزوم کاهش تصدیگری دولت در اقتصاد گفت: تا زمانی که دولت خود وارد فضای بنگاهداری و کسبوکار باشد، نمیتوان انتظار تحول جدی و مثبت در اقتصاد کشور را داشت، نخستین گرهای که باید باز شود خروج دولت از رقابت مستقیم با بخش خصوصی است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شهردار یزد به پاس تصویب و اجرای سیاستهای تشویقی در «معافیت و تخفیف عوارض صدور پروانه ساختمانی برای تاسیسات گردشگری» تقدیر کرد.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از بررسی طرحهای اصلاح هندسی تقاطع شهدای محمودآباد به بلوار جمهوری، همچنین اتصال بلوار شهیدان پارسائیان به میدان شهید متوسلیان در شورای ترافیک استان خبر داد.
شهردار یزد با بیان این که بوستان حضرت معصومه(س) فراتر از یک پروژه عمرانی تعریف شده است، گفت: این بوستان 13 هکتاری به عنوان یکی از بزرگترین بوستانهای اختصاصی بانوان در کشور به زودی در شهر یزد افتتاح خواهد شد.
نایب رئیس اتاق بازرگانی یزد در نشست رئیس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقهای سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد؛
نایب رئیس اتاق بازرگانی یزد با تأکید بر ضرورت توسعه مبتنی بر پژوهش و آمایش علمی در استان یزد گفت: مردم یزد از گذشتههای دور، حتی پیش از شکلگیری مفهوم امروزی «آمایش سرزمین»، با نگاه آیندهنگرانه در انتخاب محل سکونت، کشاورزی و حفر قنوات پیشگام بودهاند، اما امروز در برخی حوزهها شاهد توسعهای هستیم که به دلیل بیتوجهی به ظرفیتهای بخش خصوصی و کمتوجهی به علم و پژوهش، به ضرر استان تمام شده است.