تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 23:04
کد خبر : 4491

زنگ هشدار هوش مصنوعی برای کانون‌های تبلیغاتی و هنری

زنگ هشدار هوش مصنوعی برای کانون‌های تبلیغاتی و هنری
همزمان با سفر یک روزه فرشاد مهدی‌پور به استان یزد، مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات استان یزد با معاون مطبوعاتی ارشاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، در نشست مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات یزد با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دغدغه‌ها و مسائل کاری حوزه تبلیغات مطرح شد.

 

فرشاد مهدی‌پور در ادامه به جایگاه مهم حوزه مطبوعات و کانون‌های تبلیغاتی پرداخت گفت: محیط انحصاری افکار عمومی در اختیار تبلیغات است و محتوای کانون‌های آگهی نفود بسیار بالایی در جامعه دارند.

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آینده تبلیغات تجاری به شدت تحت تاثیر فناوری‌های نو و هوش مصنوعی قرار گرفته است و کسب و کارهای هنری و تبلیغات به سبب جاگیزین شدن فناوری‌ها و هوش مصنوعی ارزان شده است.

 

مهدی‌پور تصریح کرد: تاکنون موفق نشدیم که کانون‌های آگهی و تبلیغات را از رده کسب و کارها خارج کنید و لذا در مباحث مالیاتی موفق نشدیم در این خصوص نیازمند پیگیری کانون‌ها در این امر هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه پاسارگاد/ نمایندگی میرجلیلی  صرفه جویی فروش محصولات ترمه یزد فروش محصولات ترمه یزد خرید و فروش انواع محصولات ترمه

فرهنگی

اخبار سیاسی