زنگ هشدار هوش مصنوعی برای کانونهای تبلیغاتی و هنری
به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، در نشست مدیران کانونهای آگهی و تبلیغات یزد با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دغدغهها و مسائل کاری حوزه تبلیغات مطرح شد.
فرشاد مهدیپور در ادامه به جایگاه مهم حوزه مطبوعات و کانونهای تبلیغاتی پرداخت گفت: محیط انحصاری افکار عمومی در اختیار تبلیغات است و محتوای کانونهای آگهی نفود بسیار بالایی در جامعه دارند.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آینده تبلیغات تجاری به شدت تحت تاثیر فناوریهای نو و هوش مصنوعی قرار گرفته است و کسب و کارهای هنری و تبلیغات به سبب جاگیزین شدن فناوریها و هوش مصنوعی ارزان شده است.
مهدیپور تصریح کرد: تاکنون موفق نشدیم که کانونهای آگهی و تبلیغات را از رده کسب و کارها خارج کنید و لذا در مباحث مالیاتی موفق نشدیم در این خصوص نیازمند پیگیری کانونها در این امر هستیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰