تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 13:08
کد خبر : 6662

اجرای ۳۰۰ برنامه در استان یزد به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا

اجرای ۳۰۰ برنامه در استان یزد به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از اجرای بیش از 300 برنامه به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در دارالعباده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، حجت الاسلام عباس زارع با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ۲۲ اسفند فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام ایثار شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان است.

وی با اشاره به فرمان ده ماده ای حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس بنیاد شهید، تصریح کرد: فرصت خدمت در این نهاد مقدس فرصتی ارزشمند است که باید قدر آن را دانسته و در راستای خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز تمام توان و امکانات را به کار بست.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان یزد افزود: در راستای بزرگداشت این روز تاریخی، خادمین شهدا در دارالعباده یزد با همکاری سایر دستگاه های استان برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارند.

زارع اجرای طرح «سلام شهید» و دیدار با خانواده های معظم شهدا و تجلیل از والدین، همسران و فرزندان شهدا شاغل در دستگاه های اجرایی را یکی از برنامه های شاخص امسال عنوان کرد.

دبیر شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد، اضافه کرد:  بنیاد در نظر دارد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، طرح «سلام شهید» را در مدارس، دانشگاه ها و مساجد استان اجرا کند.

وی برگزاری نشست تفسیر قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، غرس نهال به یاد شهدا، فضاسازی محیطی، اجرای پایش سلامت ایثارگران توسط یادگاران شاهد و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه های این مناسبت در استان عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد همچنین اظهار داشت: اجلاسیه نهائی روز بزرگداشت روز شهید چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار خواهد شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه پاسارگاد/ نمایندگی میرجلیلی  صرفه جویی فروش محصولات ترمه یزد فروش محصولات ترمه یزد خرید و فروش انواع محصولات ترمه

فرهنگی

اخبار سیاسی