تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 23:04
کد خبر : 6512

ارائه طرح‌های نوآورانه و پیشرو در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی/ بررسی سیاست‌های کلی نظام در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

ارائه طرح‌های نوآورانه و پیشرو در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی/ بررسی سیاست‌های کلی نظام در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
دوازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان یزد با حضور جمعی از اعضای هیئت های اندیشه‌ورز، گروه‌ها و کارگروه‌های تخصصی بسیج، پایگاه‌های مقاومت اسوه، نخبگان، مسئولان اجرایی استان و مدعوین کشوری با محوریت سیاست‌های کلی نظام و ارائه طرح‌های برتر با حضور سردار خادمی در یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، سردار خادمی، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوازدهمین اجلاس بسیجیان استان یزد گفت: در کمتر استانی اتفاق مثبتی که در هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج استان یزد ایجاد شده به وقوع پیوسته است.

وی افزود: امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که مقام معظم رهبری می‌فرمایند آمریکایی‌ها حق ندارند در منطقه حضور داشته باشند؛ زیرا دل‌های مردم منطقه متوجه جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در مقابله با چالش تحریم‌ها با روحیه نخبگی و بسیجی خود توانسته‌ایم کاری کنیم که موشک‌های نقطه زن تولید کنیم.

سردار خادمی افزود: آمریکایی‌ها مصور بودند که با چند خودفروخته جمهوری اسلامی نابود می‌شود؛ اما اکنون برای مقابله با جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد یک ائتلاف بین‌المللی هستند.

۱۶۹ مورد از مسائل استان یزد توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج بررسی شد

سردار زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دوازدهمین اجلاس بسیجیان استان یزد گفت؛ در سطح استان ۷ کارگروه تشکیل و ۱۶۹ مورد از نظام مسائل استان توسط کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز استان احصا و تدوین شده است.

وی ادامه داد: ۳۹ سیاست کلی نظام در این ۷ کارگروه بررسی و بر اساس بوم استان بر روی ۶ سیاست اصلی بحث‌وبررسی شد و مسائل و مشکلات آن احصا شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: نظام مسائل استان بر اساس یک درک درست از واقعیت‌های جامعه تقسیم‌بندی‌شده است.

زارع کمالی تصریح کرد: درک واقعیت‌ها از خود واقعیت‌ها مهم‌تر و واجب‌تر است که امیدواریم با لحاظ این مسائل بتوانیم قدمی در مسیر پیشرفت انقلاب برداریم.

ساماندهی بیش از ۶ هزار نفر از نخبگان یزدی در هیات های اندیشه‌ورز بسیج استان یزد

محدث، جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در امور اقشار در دوازدهمین اجلاس بسیجیان استان یزد اظهار کرد: ۶ هزار و ۴۷۰ نفر از نخبگان استان در قالب کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج استان یزد سازماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه رویکرد اساسی مجامع بسیج تقویت شبکه نخبگانی و حل مسئله و مطالبه‌گری برای حل مسائل است گفت: اجلاس امسال با محوریت گفتمان و سیاست‌های کلان کشور در سطح استان و بررسی موانع و راهکارهای انجام این سیاست‌ها برگزار می‌شود.

محدث افزود: تهیه ۵۶ طرح، شبه طرح، بسته سیاستی و راهکار به فراخور مسائل احصا شده از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است که ۶ طرح از گروه‌های استانی، ۳۰ طرح از کارگروه‌های شهرستان بررسی شد که در مجمع مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت ۶ طرح داوری در اجلاسیه دوازدهم ارائه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه پاسارگاد/ نمایندگی میرجلیلی  صرفه جویی فروش محصولات ترمه یزد فروش محصولات ترمه یزد خرید و فروش انواع محصولات ترمه

فرهنگی

اخبار سیاسی