تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1405 - 11:02
کد خبر : 12012

برگزاری دومین همایش «طلایه‌داران عشق»

برگزاری دومین همایش «طلایه‌داران عشق»
دومین گردهمایی بزرگ مدیران هیئات مذهبی و متولیان ایستگاه های صلواتی شهرستان یزد با عنوان همایش «طلایه داران عشق» برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، دومین همایش «طلایه‌داران عشق» با هدف تکریم و توانمند سازی خادمان حسینی و با تمرکز بر آموزش در حوزه محیط زیست، بهداشت ایمنی و امنیت با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

 

در این نشست سرهنگ شفیعی فرمانده انتظامی شهرستان یزد در خصوص مسائل امنیتی و دکتر جعفری مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حوزه مسایل محیط زیستی و بهداشتی به سخرانی پرداختند.

 

عشقی مدیر کل جمعیت هلال احمر استان و آموزش گران سازمان خدمات ایمنی شهرداری نیز در این نشست، با ارائه راهبردهای عملی، بر ضرورت رعایت نکات امنیتی، ایمنی و بهداشتی در میان موکب‌داران وهیئات مذهبی در ماه محرم و صفر تاکید کردند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.