برگزاری دومین همایش «طلایهداران عشق»

دومین گردهمایی بزرگ مدیران هیئات مذهبی و متولیان ایستگاه های صلواتی شهرستان یزد با عنوان همایش «طلایه داران عشق» برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، دومین همایش «طلایهداران عشق» با هدف تکریم و توانمند سازی خادمان حسینی و با تمرکز بر آموزش در حوزه محیط زیست، بهداشت ایمنی و امنیت با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.
در این نشست سرهنگ شفیعی فرمانده انتظامی شهرستان یزد در خصوص مسائل امنیتی و دکتر جعفری مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حوزه مسایل محیط زیستی و بهداشتی به سخرانی پرداختند.
عشقی مدیر کل جمعیت هلال احمر استان و آموزش گران سازمان خدمات ایمنی شهرداری نیز در این نشست، با ارائه راهبردهای عملی، بر ضرورت رعایت نکات امنیتی، ایمنی و بهداشتی در میان موکبداران وهیئات مذهبی در ماه محرم و صفر تاکید کردند
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰