سرپرست مخابرات منطقه یزد:
تعامل حوزهها با روابط عمومی در ارزیابی عملکرد لحاظ میشود

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد،سرپرست مخابرات منطقه یزد، در نخستین دیدار خود با کارکنان اداره روابط عمومی، این حوزه را یکی از بخشهای تخصصی و اثرگذار در مجموعه مخابرات عنوان کرد و گفت: روابط عمومی نقش مهمی در ارتباطات درونسازمانی و برونسازمانی ایفا میکند.
وی با اشاره به اینکه کارکنان روابط عمومی نخستین اداره ای بود که با آنها دیدار کردم افزود: ارتباط مؤثر با بدنه مخابرات و تمامی همکاران از اهمیت ویژهای برخوردار است و روابط عمومی در این مسیر نقش پل ارتباطی میان مدیریت و کارکنان را دارد.
سرپرست مخابرات منطقه یزد با تأکید بر اهمیت تعامل با رسانههای استان اظهار کرد: ارتباط حرفهای و مستمر با رسانهها یکی از وظایف مهم روابط عمومی است و این ارتباط میتواند در انعکاس صحیح خدمات و فعالیتهای مخابرات نقش تعیینکنندهای داشته باشد.
شهمرادی روابط عمومی را یک حوزه تخصصی و حرفهای دانست و تصریح کرد: میزان تعامل و همکاری حوزههای مختلف با روابط عمومی، بهعنوان یکی از شاخصهای ارزیابی عملکرد در مجموعه مخابرات منطقه یزد مورد توجه قرار خواهد گرفت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰