تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1404 - 11:11
کد خبر : 11387

سرپرست مخابرات منطقه یزد:

تعامل حوزه‌ها با روابط عمومی در ارزیابی عملکرد لحاظ می‌شود

تعامل حوزه‌ها با روابط عمومی در ارزیابی عملکرد لحاظ می‌شود
دکترشهمرادی بر اهمیت نقش روابط عمومی در ارتباطات سازمانی و بیرون سازمانی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد،سرپرست مخابرات منطقه یزد، در نخستین دیدار خود با کارکنان اداره روابط عمومی، این حوزه را یکی از بخش‌های تخصصی و اثرگذار در مجموعه مخابرات عنوان کرد و گفت: روابط عمومی نقش مهمی در ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان روابط عمومی نخستین اداره ای بود که با آنها دیدار کردم افزود: ارتباط مؤثر با بدنه مخابرات و تمامی همکاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و روابط عمومی در این مسیر نقش پل ارتباطی میان مدیریت و کارکنان را دارد.

سرپرست مخابرات منطقه یزد با تأکید بر اهمیت تعامل با رسانه‌های استان اظهار کرد: ارتباط حرفه‌ای و مستمر با رسانه‌ها یکی از وظایف مهم روابط عمومی است و این ارتباط می‌تواند در انعکاس صحیح خدمات و فعالیت‌های مخابرات نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

شهمرادی روابط عمومی را یک حوزه تخصصی و حرفه‌ای دانست و تصریح کرد: میزان تعامل و همکاری حوزه‌های مختلف با روابط عمومی، به‌عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد در مجموعه مخابرات منطقه یزد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.