تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 10:21
کد خبر : 5301

مردم ایران در مدار پیروزی و پیشرفت قرار دارند

مردم ایران در مدار پیروزی و پیشرفت قرار دارند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مجاهدت استثنایی مردم ایران گفت: خداوند دستمزد این مقاومت بی‌نظیر را داد و مردم ایران را یاری و پیروز کرد؛ این صبر و مقاومت سبب شد از سال ۵۷ تا به امروز مردم ایران در نوار پیروزی و پیشرفت باشند.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، صبح امروز سی‌ویکم شهریور ماه_ مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد همزمان با سراسر کشور در یزد با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار یزد، مدیران و مسئولان استان یزد برگزار شد.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: مردم پرافتخار دارالعباده یزد نقش پررنگی در اعتلای اسلام و انقلاب داشتند مردمانی که در دامن خود عالم بزرگ کاظم یزدی، روحانی نمونه‌ مبارزی که با استبداد مقابله کرد و در عرصه جهاد، علم و دانش مطرح بوده است و کتاب او ۱۰۰ سال است که در حوزه‌های علمیه می‌درخشد.

وی گفت: آیت‌الله سیدعبدالکریم حائزی یزدی، موسس حوزه علمیه قم که بشیرت و حوزه مدیون آن هستند، فلیسوف قرن آیت‌الله مصباح یزدی، بزرگ مرد اسلام بازوی پرتوان امام، شهید آیت الله صدوقی از افتخارات و پرورش یافته مردمان یزد هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم قهرمان، مجاهد و مومن یزد در آزمایش‌ات سخت جنگ، اسطوره بزرگ شهید متوسلیان را تقدیم کردند و شهید منتظرالقائم و چهار هزار شهید این ستان از دامن مادران مؤمن یزدی راهی میدان جنگ شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم مومن و ولایت‌مدار یزد ادامه‌دهنده راه جهاد بودند گفت: جهاد و حضور مردم یزد محدود به میدان جنگ نبوده است بلکه به خوبی در مقابل تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن ایستادگی کردند، خط اول تولید کشور شدند و همه تحریم‌ها را با جهاد اقتصادی، کار، تلاش تولید و تجارت بی‌اثر کردند.

سردار نقدی گفت: دفاع مقدس ما برای رضای خدا، دفاع از قرآن و دفاع از ارزش‌های الهی، عدالت و حقیقت بود بدون شک دفاع مقدس درخشان‌ترین هسته تاریخ چند هزار ساله ملت ایران است، شاید بتوان گفت در کل تاریخ بشیریت تاریخی به این عزمت یافت نمی‌شود دولتی که تنها برای تحقق عدالت و حاکمیت الهی در زمین قیام کرد و تمام کشورهای غربی و شرقی تصمیم داشتند آن را به زانو درآورند و تمام امکاناتشان را به میدان آوردند.

وی ادامه داد: قدرت‌های شرقی، تانک زرهی و هواپیماها را تهیه می‌کردند، آمریکا غذا، امکانات اطلاعاتی و قرارگاه‌های جنگی را در اختیار صدام قراد داده بود و جنگ را هدایت می‌کرد، آلمان نیز بمب شیمیایی، انگلیس ابزارهای مخابراتی و موشک را مهیا کرده بود اما ملت ایران تنها با تکیه به یاری خدا از آزمایش‌های سخت سربلند بیرون آمدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیش از این هر گاه تجاوزی به این کشور شده بود بخشی از کشور جدا شد، در جنگ جهانی دوم هم با کمترین دفاع کشور به تصرف دشمنان درآمده بود و حاکمان ناشایست و بی‌عرضه آن دوران نشان دادند که اتکا به شاهان و طاغوت محکوم به شکست خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه مردم دنیا باید راه و رسم آزادی‌خواهی، عدالت‌خواهی، عدالت‌جویی و کمال را از جمهوری اسلامی ایران و ملت مصمم آن یاد بگیرند خاطرنشان کرد: عهد بسته‌ایم این تجمعات، بزرگداشت‌ها و یادواره‌های شهدا جلسه‌ی تجدید میثاق و تجدید عهد ما با شهدا و اهداف آنان‌ باشد تا این مسیر نورانی جهاد ادامه یابد.

سردار نقدی افزود: مردم در این سال‌ها ایستادگی کردند و با یاری خدا طعم پیروزی را چشیدند، از سال ۵۷ تا به امروز مردم ایران در نوار پیروزی و پیشرفت قرار دارند و دستمزد استقامت‌های خود را دریافت کردند و اکنون جایگاه و رتبه علمی، قدرت نظامی، سلامت و بهداشت و … در کشور روز به روز بهتر می‌شود.

وی عنوان کرد: این ملت برای برقراری عدالت و قسط دفاع جانانه‌ای کرد و خداوند پاداش استثنایی به آن‌ها داد، دشمنانی که دل خوش به حوادث زودگذر هستند باید بدانند توهم دارند و با تداوم توطئه‌های خود از این ملت شکست می‌خوردند، این ملت مصمم است که انتقام خون سردار شهید سلیمانی را بگیرد لذا قبل از اینکه شکست مفتضحانه‌ای داشته باشند پایگاه خود را از کشورهای منطقه خارج کنند؛ آمریکا باید پیش از متحمل شدن ضربات سنگین از سوی مجاهدان منطقه را ترک کند و صهیونیست بداند آخرین نفس خود را می‌کشند و به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران و جهان به زودی طعم پیروزی بزرگ را خواهند چشید و مردم در جهادی استثنایی؛ پاداش استثنایی خواهند گرفت امید که به زودی شاهد رژه نیروهای مقاومت در بیت المقدس باشیم.

در این مراسم رژه گروه‌های مختلف سپاه، بسیج، انتظامی و نظامی و یگان‌های موتورسوار و خودرویی برگزار شد و طلاب بسیجی با نماد قرآن کریم، خواهران عشایر بسیجی، طلاب خواهر استان با حجاب، خواهران فراجا با در دست داشتن قرآن کریم و گروهی از خواهران بسیجی به اتفاق فرزندان خردسالان حضور داشتند که نشان دادند در مسیر جهاد فرزندآوری؛ فرزندانی برای دفاع از این نظام و اسلام تربیت خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه پاسارگاد/ نمایندگی میرجلیلی  صرفه جویی فروش محصولات ترمه یزد فروش محصولات ترمه یزد خرید و فروش انواع محصولات ترمه

فرهنگی

اخبار سیاسی