تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 13:29
کد خبر : 2584

سپاه ۴۰ هزار شهید پاسدار تقدیم انقلاب کرد/ سپاه متصل به مکتب سرخ امام حسین علیه السلام است

سپاه ۴۰ هزار شهید پاسدار تقدیم انقلاب کرد/ سپاه متصل به مکتب سرخ امام حسین علیه السلام است
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۴۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: این مجموعه متصل به مکتب سرخ امام حسین علیه السلام است و پیام این روز برای پاسداران این است که ما حسینی هستیم و آمادگی داریم در حفاظت از ارزش‌ها از همه چیز خود بگذریم و آن را فدای انقلاب و اسلام کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، گروه جهادی شهید اخلاص بسیج رسانه استان یزد با حضور جمعی از خبرنگاران بسیجی استان به مناسبت ایام اعیاد شعبانیه و سوم شعبان میلاد سومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مقارن با روز پاسدار با فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد دیدار نموده و این عید را تبریک گفتند.

سردار حسین زارع کمالی، فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در این دیدار با بیان اینکه سجده شکر به جای می‌آوریم که همه مردم ما به معنای واقعی کلمه پاسدار انقلاب اسلامی هستند گفت: پاسداری مردم عزیزمان را در همه صحنه های حساس اخیر همچون راهپیمایی‌ها، اجتماع عظیم سلام فرمانده، استقبال و تدفین شهدای گمنام، استقبال از سفر یاست جمهوری دیدیم.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی بصریت دارند و با حضور خود در صحنه های مختلف از ارزش‌های اسلامی و انقلاب حفاظت می‌کنند چرا که آگاه هستند برای حفظ این ارزش ها هزاران شهید دادیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از مردم، در کنار مردم و برای مردم است گفت: این مجموعه متصل به مکتب سرخ امام حسین علیه السلام است و پیام این روز برای پاسداران این است که ما حسینی هستیم و آمادگی داریم در حفاظت از ارزش‌ها از همه چیز خود بگذریم و آن را فدای انقلاب کنیم.

سردار زارع کمالی خاطر نشان کرد: سپاه به پشتوانه مردم، بسیجیان و جبهه‌های مقاوت گوش به فرمان ولی امر مسلمین و امامین انقلاب است چرا که تقدیم ۴۰ هزار شهید از جامعه پاسداران نشان دهنده این است که سپاه در عمل گوش به فرمان ولی امر خود است.

وی افزود: امید که در گام دوم انقلاب اسلامی همسو با بیانیه گام دوم، اقدامات خوبی در ایجاد تمدن نوین اسلامی، خودسازی و جامعه سازی برداریم و به مسئولیت های سنگین سپاه در مقابله با جنگ سخت نرم و جنگ سخت دشمن و در امور داخلی و خارجی عمل کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از دو خبر خوب در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: نشانه‌های خوبی می‌بینم و به زودی خبرهای خوبی در راه است، پیشرفت‌های خوبی در حوزه جهاد علم وفناوری خواهیم شنید که حاصل زحمات فرزندان انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است که بسیار امیدآفرین خواهد بود.

زارع کمالی ادامه داد: ما به دشمنان ثابت خواهیم کرد که ما می‌توانیم و با توکل به خدا کمک از اهل بیت، تبعیت از امامین انقلاب می‌توانیم و به زودی خبر خوبی را در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ خواهیم داشت. علاوه بر این در بعدهای دیگر نیز اقداماتی صورت گرفته است که به زودی رونمایی می‌شود.

وی بیان کرد: این دستاوردها به شرط اینکه در عرصه جهاد تبیین و امید افرینی خوب اقدام کنیم نتیجه خوبب برای مردم خواهد داشت.

سردار زارع کمالی در پایان از اصحاب رسانه استان یزد به عنوان افسران جنگ نرم و جنگ شناختی یاد کرد و گفت: در هر کجا نگاه می‌کنیم حرف اول و اخر را رسانه ها می‌زنند و ما از تلاش‌های شما قدردانی میکنیم چرا که اصحاب رسانه در این مدت خوب عمل کرد و در اغتشاشات چند ماه گذشته که دشمن با همه توان وارد شده بود دشمن را شکست داد و این دستاورد نشان از اقدام خوب اصحاب رسانه بود.

خبرنگار: محدثه میرجلیلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه پاسارگاد/ نمایندگی میرجلیلی  صرفه جویی فروش محصولات ترمه یزد فروش محصولات ترمه یزد خرید و فروش انواع محصولات ترمه

فرهنگی

اخبار سیاسی