تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 3:48
کد خبر : 2624

یزد میزبان اولین رویداد ملی نیازهای فناورانه صنعت در حوزه قطعه سازی

یزد میزبان اولین رویداد ملی نیازهای فناورانه صنعت در حوزه قطعه سازی
دهقان مسئول پیگیری های ویژه در حوزه قطعه سازی و ماشین سازی سند تحولی یزد نوین: گفت: یزد میزبان اولین رویداد ملی نیازهای فناورانه صنعت در حوزه قطعه سازی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد دهقان مسئول پیگیری های ویژه در حوزه قطعه سازی و ماشین سازی سند تحولی یزد نوین در این خصوص بیان کرد: یکی از مهم ترین مسائل در زمینه توسعه حوزه قطعه سازی در صنعت استان، شناخت نیازها و چالش های موجود به ویژه نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی است و این امر برخی برنامه های بلند مدت و میان مدت را می طلبد تا بتوان آینده را برای رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه ترسیم کرد.

یکی از راه های شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنایع، برپایی رویدادها و سلسله نشست های واکاوی مشکلات صنعت است که بر همین اساس شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد به عنوان یکی از محوری ترین دستگاه های دولت در حوزه توسعه صنعتی، برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنایع در بخش ساخت قطعه، ماشین آلات و مواد رویدادی را در سطح ملی برگزار می کند.

این رویداد با همکاری یکی از استارت آپ موفق یزد و دانشگاه ها و دستگاه های مرتبط با حوزه قطعه سازی و ماشین سازی، در زمینه های مکانیک، مواد و متالورژی و صنعت برق برگزار می شود.

این رویداد برای نخستین بار روز ۱۴ اسفند ماه در محل مرکز خدمات فناوری و کسب و کار یزد برگزار می شود و علاقه مندان و صاحبان صنایع استان می توانند با مراجعه به سامانه جامع صنعتی شمستا نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه پاسارگاد/ نمایندگی میرجلیلی  صرفه جویی فروش محصولات ترمه یزد فروش محصولات ترمه یزد خرید و فروش انواع محصولات ترمه

فرهنگی

اخبار سیاسی