تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 دی 1401 - 3:28
کد خبر : 1105

هوشمندسازی توزیع آرد در استان یزد

هوشمندسازی توزیع آرد در استان یزد
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان یزد از فروش اینترنتی و هوشمندسازی توزیع آرد نانوایی‌ها در استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، سیدجلال موسوی شمس آباد در نشست با خبرنگاران استان یزد که به منظور تشریح و رونمایی از سامانه نانینو برگزار شده بود با اشاره به فعالیت ۱۱۰۰ واحد نانوایی در استان یزد اظهار داشت: ماهانه ۱۰ هزار تن آرد یارانه‌ای بین نانوایی‌های استان یزد توزیع می‌شود.

وی گفت: تا قبل از راه‌اندازی سامانه آرد کشور موسوم به سامانه “سیما” و فروش اینترنتی آرد به نانوایان، تنها ۵۵۰۰ تن آرد استان یزد عمدتاً در بخش‌های شهری به صورت سیستمی توزیع آن انجام می‌پذیرفت و سرنوشت ۴۵۰۰ تن آدر مشخص نبود.

موسوی افزود: به منظور ساماندهی توزیع کامل آرد در استان یزد، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد و رسیدن آرد به دست نانوایان در سراسر استان یزد، این بخش به اتحادیه‌های مربوطه در استان یزد واگذار شده و قرار است حمل آرد نیز توسط یک شرکت معتبر حمل که در ۱۸ استان فعالیت دارد، اقدامات لازم را تا پایان اسفند ماه انجام دهند.

وی افزود: با این اقدامات، ضمن پایان دادن به چالش‌های موجود در زمینه توزیع آرد یارانه‌ای، ضمن رفع مشکلاتی مانند جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای و ساماندهی توزیع مطمئن آرد، دیگر در نانوایی‌های استان یزد امیدواریم دیگر شاهد صف طولانی نباشیم.

موسوی با بیان اینکه در این طرح تنها نانوایی‌ها باید فقط نان مورد نیاز مردم را پخت کنند و لازم است دیگر مجموعه‌های مختلف همچون صنایع و مراکز درمانی و رستوران‌ها و مراکز عام المنفعه نسبت به ایجاد واحدهای تولید نان مورد نیاز خود اقدام کنند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان بیان کرد: تهیه دفتر بازرسی و ثبت آرد برای نانوایی‌ها از جمله اقدامات دیگر این طرح است که به منظور کنترل آرد موجود نیروهای نظارتی، بازرسی در خصوص ثبت آرد دریافت شده توسط شرکت حمل را رصد خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه پاسارگاد/ نمایندگی میرجلیلی  صرفه جویی فروش محصولات ترمه یزد فروش محصولات ترمه یزد خرید و فروش انواع محصولات ترمه

فرهنگی

اخبار سیاسی