تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 22:36
کد خبر : 6123

ضرورت ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع سقط جنین

ضرورت ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع سقط جنین
رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: متأسفانه در شهر یزد یک متخصص زنان و زایمان اقدام به سقط جنین کرده است که انتظار می‌رود برخورد جدی تری با پزشک متخلف صورت پذیرد تا دیگر شاهد این اتفاق ناراحت کننده نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، محمدباقر پارسائیان اظهار کرد: طبق ماده ۵۶ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سقط جنین ممنوع است و از جرایم دارای جنبه عمومی می‌باشد و هرگونه اقدام برای سقط جنین، دیه، حبس و ابطال پرونده پزشکی را همراه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس آیات قرآن و روایت ائمه، هرکس نفسی را بکشد بی آنکه گناهی مرتکب شود مثل آن است که همه انسان‌ها را کشته است و هیچ انسانی حق ندارد حق حیات و رشد را از موجود دیگری بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: متأسفانه در ماه‌های گذشته در یزد یکی از متخصصان زنان و زایمان بدون توجه به قانون خانواده و جوانی جمعیت، به سقط جنین اقدام می‌نماید و با آگاهی علوم پزشکی استان، مطب ایشان پلمپ می‌شود. از مجموعه علوم پزشکی و افراد دغدغه مند که این موضوع (پلمپ مطب پزشک) را پیگیری کردند تشکر می‌کنم.

پارساییان خاطرنشان کرد: اما یک هفته بعد از این اتفاق مجدداً مطب فک پلمپ شده است و این پزشک فعالیت خود را آغاز کرده است، درخواست می‌شود از ریاست محترم دادگستری و همچنین دستگاه‌های نظارتی با توجه به قانون و شرع، به این موضوع ورود پیدا کرده و برخورد جدی داشته باشند تا دیگر در شهر دارالعباده شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه پاسارگاد/ نمایندگی میرجلیلی  صرفه جویی فروش محصولات ترمه یزد فروش محصولات ترمه یزد خرید و فروش انواع محصولات ترمه

فرهنگی

اخبار سیاسی