فرایند تشخیص صلاحیت مشاوران پایه دو به استان واگذار شد
سرپرست معاونت فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

فرایند تشخیص صلاحیت مشاوران پایه دو به استان واگذار شد

سرپرست معاونت فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از تفویض رسمی اختیار تشخیص و صدور گواهینامه صلاحیت شرکت‌های مشاور پایه دو به این استان خبر داد و گفت: این اقدام یزد را در جمع استان‌های پیشرو در اجرای سیاست‌های تمرکززدایی کشور قرار می‌دهد.

هویت‌یابی مکان‌ها در یزد با اجرای طرح (GNAF)
سرپرست معاونت آمار، نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

هویت‌یابی مکان‌ها در یزد با اجرای طرح (GNAF)

سرپرست معاونت آمار، نقشه و اطلاعات مکانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در نشست راهبری طرح نشانی استاندارد مکانی (GNAF) از هویت‌یابی بخشی مکان‌ها در استان با اجرای این طرح خبرداد و گفت: ۷۰ درصد واحدهای ساختمانی شهر یزد پلاک‌کوبی شدند.

تجلیل از «مهرورزان سلامت» در یزد؛ هم‌افزایی کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به نیازمندان

تجلیل از «مهرورزان سلامت» در یزد؛ هم‌افزایی کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به نیازمندان

همایش «مهرورزان سلامت» به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار شد. در این مراسم از اساتید، پزشکان، پرستاران، مددکاران و خیرین فعال در حوزه بهداشت و سلامت که به نیازمندان یاری می‌رسانند، تجلیل به عمل آمد.

یزدِ بهره‌ور در مسیر مدیریت بهینه آب؛ بخشی از طرح‌ها تکمیل و بخشی در انتظار اعتبار
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

یزدِ بهره‌ور در مسیر مدیریت بهینه آب؛ بخشی از طرح‌ها تکمیل و بخشی در انتظار اعتبار

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه ارتقای بهره‌وری آب در استان، اعلام کرد: برخی از این طرح‌ها اجرایی شده ولی برخی نیز ناقص اجرا شده یا به دلیل عدم تامین اعتبار متوقف است.

جلوگیری از هدررفت بیش از ۵۵۱ هزار مترمکعب آب در شهرستان‌های تفت، زارچ و اشکذر طی شش ماه گذشته

جلوگیری از هدررفت بیش از ۵۵۱ هزار مترمکعب آب در شهرستان‌های تفت، زارچ و اشکذر طی شش ماه گذشته

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های تفت، زارچ و اشکذر از صرفه‌جویی بیش از ۵۵۱ هزار و ۸۸۰ مترمکعب آب در نتیجه اجرای طرح‌های حفاظتی و برخورد با برداشت‌های غیرمجاز در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.