فعال‌سازی فناوری 5G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران/ رایزنی‌ها در چارچوب «دیپلماسی فناوری» به ثمر نشست

فعال‌سازی فناوری 5G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران/ رایزنی‌ها در چارچوب «دیپلماسی فناوری» به ثمر نشست

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از آغاز فعال‌سازی فناوری 5G در مدل‌های مختلف گوشی‌های سامسونگ در ایران خبر داد. این اقدام که در پی دیدار دی‌ماه سال گذشته وزیر ارتباطات با سفیر کره جنوبی در تهران و در چارچوب سیاست راهبردی «دیپلماسی فناوری» انجام شده، گامی دیگر در مسیر بهره‌برداری از شبکه نسل پنجم کشور محسوب می شود.