در هفدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به عنوان یکی از معاونان پژوهش و فناوری برتر سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب و با اهدا لوح تقدیر شد
به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد و به نقل از دبیرخانه رویداد ملی سپاس آب، دانشجویان و دانشآموزان به عنوان آیندهسازان کشور، امروز فرصتی ارزشمند پیش روی خود دارند؛ فرصتی به نام رویداد ملی سپاس آب که بستر مشارکت آنها در حل یکی از چالشهای حیاتی کشور، یعنی مدیریت مصرف آب، فراهم شده است. مدیریت
به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، جواد محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقهای یزد و دبیر رویداد ملی سپاس آب اظهار داشت: تاکنون دو دوره از رویداد سپاس آب در سطح استانی برگزار شده و این نخستین باری است که این رویداد در سطح ملی در حال اجراست. وی با بیان اینکه مدیریت مصرف باید در
به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، جواد محجوبی دبیر رویداد ملی سپاس آب اظهار داشت: تاکنون ۶۱۱ نفر در این رویداد مشارکت کردهاند و از میان طرحهای دریافتی، ۱۶۵ اثر توسط هیئت انتخاب برگزیده شده و به مرحله داوری راه یافتهاند. وی افزود: رویداد ملی «سپاس آب» با هدف گردآوری ایدههای نوآورانه در حوزه مدیریت
به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، در نخستین دوره رویداد «سپاس آب» که به صورت استانی و در سال ۹۸ برگزار شد، طرح ابتکاری علی رنجبر بافقی از شهرستان بافق به عنوان یکی از طرحهای برگزیده در بخش شرب و بهداشت معرفی شد. این طرح با بهرهگیری از آب تشتک کولر و پساب دستگاه تصفیهخانگی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در نشست شورای راهبری امور زنان و خانواده گفت: برنامهریزی، همواره یکی از ارکان اصلی موفقیت در هر رویدادی محسوب میشود و در این زمینه، همکاری با نهادها و سازمانهای مختلف میتواند به بهبود کیفیت برنامهها کمک کند.
رئیس اداره منابع آب شهرستان های خاتم و مروست از صرفه جویی بیش از یک میلیون متر مکعب آب طی 3 ماه گذشته در این دو شهرستان خبر داد.