وظیفه همه مدیران و بدنه دولت، ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه

وظیفه همه مدیران و بدنه دولت، ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به اینکه سرآمد همه انتظارات در سالجاری، امید آفرینی در سطح جامعه است، خطاب به تمامی مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی به عنوان مجریان سیاست‌های دولت در استان، گفت: وظیفه همه مدیران و بدنه دولت، ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه است.