۶۰ هزار مشترک تا پایان سال آینده به تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار می گیرند 

۶۰ هزار مشترک تا پایان سال آینده به تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار می گیرند 

  به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مدیر مخابرات منطقه یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و مخابرات برگزار شد، ضمن تبریک این روز با اعلام این خبر افزود: طبق سیاست های شرکت مخابرات ایران، پروژه نجما( نهضت جهادی فیبرنوری

صنعت آجر موتور حرکت به سمت بهره‌وری را روشن کرد
نوسازی و هوشمندسازی صنعت آجر با تاکید بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی؛

صنعت آجر موتور حرکت به سمت بهره‌وری را روشن کرد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در نشست ارتقا بهره‌وری در استان یزد با تاکید بر اینکه نیازمند طراحی اساسی در حوزه بهره‌وری هستیم، از پیشگام شدن صنعت آجر استان در این مسیر ابراز خرسندی کرد و اذعان داشت: پروژه نوسازی و هوشمندسازی صنعت آجر با تاکید بر افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی اقدامی ارزشمند در استان و به تبع آن برای کشور است.