رئیس اتاق بازرگانی در نشست فعالان اقتصادی با استاندار یزد با اشاره به شرایط خاص کشور گفت: امروز همه ما میدانیم که کشور در وضعیت ویژهای قرار دارد و این بلاتکلیفی حاکم بر فضای اقتصادی، عملاً بسیاری از فعالیتها را قفل کرده است؛ بهگونهای که آثار این سردرگمی برای صنعت، حتی میتواند سنگینتر از شرایط جنگی باشد.
فخرالسادات خامسی، عضو شورای شهر یزد و نماینده شورا در منطقه ۲ شهرداری، از آغاز عملیات اجرایی تکمیل رینگ حاشیهای شهر یزد خبر داد.
محمدرضا برزگر به عنوان عضو اصلی کارگروه سازمانها و شرکتهای مدیریت پسماند در اتحادیه سازمانهای خدمات شهری شهرداریهای کشور انتخاب شد.
در نشست مرکز نوآوری و تحول در صنعت که با حضور فعالان اتاق بازرگانی و دانشگاه در کرمان برگزار شد، دبیرکل اتاق یزد بر لزوم همافزایی میان استانهای یزد و کرمان در مسیر توسعه فناوری تأکید کرد.
سرپرست مخابرات منطقه یزد با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری بینبخشی، همافزایی دستگاههای اجرایی را پیشنیاز توسعه زیرساختها و ارتقای خدمات مخابراتی در استان دانست.
راهآهن جمهوری اسلامی ایران و دهکده لجستیک پیشگامان یزد، تفاهمنامه توسعه حملونقل ریلی را با هدف افزایش سهم حملونقل ریلی در جابهجایی بار کشور و توسعه زیرساختهای لجستیکی امضا کردند.
مدیر منطقه سه شهرداری یزد با بیان این که طبق برنامه ریزیهای انجام شده قرار بود بلوار جوان تا 24 بهمن بازگشایی شود، گفت: حفاری خارج از زمان مناسب شرکت آب و فاضلاب استان برای اجرای رینگ شهری، بازگشایی بلوار را به مدت 12 روز به تعویق انداخته است.