دیدار مدیرکل فرودگاههای استان با مدیر منطقه چهار شهرداری یزد، مسائل و مشکلات مربوط به سیمای شهری در محدوده فرودگاه و چالشهای مرتبط با مسیرهای ورود و خروج فرودگاه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، با حکم جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، غلامعلی شهمرادی به عنوان سرپرست مخابرات منطقه یزد منصوب و از خدمات محمدررضا زارع مدیر مخابرات یزد در دوره مدیریت این منطقه تقدیر شد. دکتر زارعیان معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران در این مراسم با قدردانی از تلاشها و اقدامات انجامشده در
مدیر منطقه دو شهرداری یزد از بهرهبرداری زمینهای فوتبال و والیبال ساحلی بوستان بزرگ شهر با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای مدیریت بهینه پسماند و حمایت از فضای سبز خانگی شهروندان، از امروز یازدهم بهمن، طرح توزیع رایگان کود کمپوست در ازای تحویل پسماند خشک آغاز شد.
مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران از عبور از چالشهای بزرگ سال گذشته، افزایش ظرفیت فروش و آغاز پروژه نیروگاه ۲۰۰ مگاواتی انرژی خورشیدی خبر داد.
با حضور محمدرضا بهرامن و پیام باقری، نواب رییس اتاق ایران، ابوالفضل روغنی، دبیرکل این اتاق، مجتبی دستمالچیان،رییس اتاق یزد و محمدرضا بابایی، استاندار یزد، آیین کلنگزنی پروژه ۵هکتاری ساختمان جدید اتاق یزد برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در جلسهای با مسئولان دادگستری این استان، پیشنهاد انعقاد تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه و دستگاه قضایی را مطرح کرد.