تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 19:15
کد خبر : 6778

باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود

باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
مدیرکل پست استان یزد با اشاره راه‌اندازی باجه قبول پستی در ایستگاه راه آهن یزد در سال گذشته گفت: به زودی باجه سیار قبول مرسولات پستی نیز در یزد فعال ک راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، حمیدرضا آقاجانی، مدیرکل پست استان یزد با اشاره به اهم اقدامات و عملکرد یک ساله پست استان یزد اظهار کرد: فعالیت‌های این مجموعه در سال گذشته در راستای هوشمندسازی، تجارت الکترونیک و GNAF بوده است.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی تلفن چهار رقمی ۳۳۷۴ جهت تسهیل در ارتباط مشتریان و پاسخگویی مؤثرتر به امور مشتریان در سراسر استان یزد از راه اندازی پیک شهری در استان جهت تسریع در توزیع مرسولات شهری خبر داد.

مدیرکل پست استان یزد به اهمیت بهسازی تجهیزات پستی و ارتقاء سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری در این مجموعه اشاره کرد و افزود: یکی از فعالیت‌های حائز اهمیت که سال گذشته اجرا شد استقرار و راه‌اندازی باجه قبول پستی در ایستگاه راه آهن یزد بود که مورد استقبال مردم استان قرار گرفت.

آقاجانی گفت: قراردادهای جدید تجارت الکترونیک با شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها منعقد شده است همچنین بهسازی تجهیزات موزعین و تجهیز موزعین به دستگاه پوز اندرویدی از دیگر فعالیت‌های ما در سال قبل بوده است.

وی در ادامه به بهسازی و مناسب سازی فضاهای تجزیه و توزیع ادارات پست شهرستان‌های میبد، اردکان و بافق اشاره کرد و از رشد ترافیک مرسولات صادره از فروشگاه های تجارت الکترونیک استان و رشد ترافیک مرسولات وارده تجارت الکترونیک استان یزد خبر داد.

مدیرکل پست استان یزد گفت: پست استان سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم در عملکرد شاخص‌های اختصاصی دوازده ماهه در سال ۱۴۰۲ در بین ادارات پست استان‌ها شده است.

آقاجانی ادامه داد: با تلاش مجموعه پست استان بروزرسانی اطلاعات و ژئوکدسازی هفت شهر مروست، نیر، اشکذر، مجومرد، خضرآباد، بخ و خرانق انجام گرفت و ژئوکدسازی در استان تا بیش از ۸ درصد در راستای انجام پروژه‌های GNAF محقق شد.

وی از جمله برنامه‌های پست در سال جاری را پیگیری تخصیص ۱۲ هکتار زمین جهت ساخت و بهره‌برداری هاب مرکز کشور در استان یزد عنوان کرد.

مدیرکل پست استان یزد به راه‌اندازی خدمت «باجه تحویل و دریافت» در استان از ابتدای خرداد ماه خبر داد و افزود: نوسازی ناوگان توزیع شهری موزعین و راه‌اندازی باجه سیار قبول مرسولات پستی از دیگر برنامه‌ها و اهداف پیشرو در اجرای برنامه‌ها و اقدامات سال جاری خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه پاسارگاد/ نمایندگی میرجلیلی  صرفه جویی فروش محصولات ترمه یزد فروش محصولات ترمه یزد خرید و فروش انواع محصولات ترمه

فرهنگی

اخبار سیاسی