تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1404 - 12:55
کد خبر : 11423

بهره‌برداری از ۱۵۷ طرح مخابراتی در یزد هم‌زمان با دهه فجر

بهره‌برداری از ۱۵۷ طرح مخابراتی در یزد هم‌زمان با دهه فجر
سرپرست مخابرات منطقه یزد از بهره‌برداری ۱۵۷ طرح مخابراتی این منطقه هم‌زمان با دهه مبارک فجر ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، دکتر شهمرادی با اعلام این خبر گفت: با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۴۵۷.۷ میلیارد ریال، این طرح‌ها در سطح استان یزد به بهره‌برداری می‌رسند و هدف اصلی آن‌ها توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، افزایش پایداری شبکه و ارتقای کیفیت خدمات در بخش‌های تلفن ثابت، اینترنت و تلفن همراه است.

وی در تشریح پروژه‌ها افزود: اجرای تجهیزات اکتیو پروژه تانوما، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرستان‌های اردکان، زارچ، مهریز و یزد، افزایش ظرفیت بار DC بدون وقفه در مراکز مخابراتی، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از جمله این طرح‌ها است.

دکتر شهمرادی همچنین به پروژه‌های مرتبط با تلفن همراه اشاره کرد و گفت: ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، تأسیس سایت‌های جدید 2G، 3G و 4G، توسعه اینترنت پرسرعت TD-LTE، تعویض دکل‌ها، جابه‌جایی و نوسازی سایت‌های موجود و تأسیس سایت‌های BTS در مناطق هدف، دیگر پروژه‌های افتتاح‌شده در دهه فجر امسال هستند.

وی تأکید کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها نقش مهمی در بهبود پوشش ارتباطی، افزایش ظرفیت شبکه و ارتقای رضایت مشترکان در شهرها و روستاهای استان یزد خواهد داشت.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.