عملیات برگردان شبکه مسی به فیبر نوری در محدوده امامشهرِ یزد
عملیات برگردان کابلهای مسی به فیبر نوری در محدوده بلوار شیخ کلینی و کوچه شهید برهان (به سمت شرکت نفت) در حوزه مرکز مطهری آغاز شد.
عملیات برگردان کابلهای مسی به فیبر نوری در محدوده بلوار شیخ کلینی و کوچه شهید برهان (به سمت شرکت نفت) در حوزه مرکز مطهری آغاز شد.
در بیستوسومین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» که به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حضور فعالان و مدیران ارشد حوزه صنعت و تولید کشور در تهران برگزار شد، دو شرکت از مجموعه پیشگامان موفق به دریافت تندیس این جشنواره شدند.
فرماندار میبد،در دیداری با شهمرادی سرپرست مخابرات منطقه یزد، وضعیت زیرساختهای ارتباطی شهرستان را بررسی کرد و راهکارهای توسعه شبکههای مخابراتی را مورد بحث قرار داد.
فرماندار شهرستان تفت با حضور در مخابرات منطقه یزد، بر اهمیت توسعه زیرساختهای ارتباطی و تقویت همکاریهای مشترک برای اجرای پروژههای فیبر نوری در این شهرستان تأکید کرد.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان یزد،در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه یزد، به بررسی تقویت زیرساختهای ارتباطی شعب اخذ رأی پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری تمدن یزد، دکتر شهمرادی افزود: پیگیری حقوق کاربران و ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی، مسئولیتی مشترک برای همه کارکنان مخابرات است و همه تلاشها باید در راستای بهبود کیفیت خدمات و حفظ حقوق مشترکان باشد. شهمرادی همچنین تصریح کرد که همکاری با نهادهای نظارتی و رعایت استانداردهای کیفیت، نقش مهمی در افزایش
عملیات اجرایی جایگزینی شبکه کابل مسی با فیبر نوری در منطقه آزادشهر یزد وارد فاز اجرایی شد.