راهاندازی ۴ سایت BTS همراه اول در استان یزد برای ارتقای پوشش شبکه
سرپرست مخابرات منطقه یزد از راهاندازی چهار سایت BTS همراه اول در استان با هدف توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار خبر داد.
سرپرست مخابرات منطقه یزد از راهاندازی چهار سایت BTS همراه اول در استان با هدف توسعه و تقویت شبکه ارتباطات سیار خبر داد.
سرپرست مخابرات منطقه یزد با تأکید بر اهمیت تعامل و همکاری بینبخشی، همافزایی دستگاههای اجرایی را پیشنیاز توسعه زیرساختها و ارتقای خدمات مخابراتی در استان دانست.
راهآهن جمهوری اسلامی ایران و دهکده لجستیک پیشگامان یزد، تفاهمنامه توسعه حملونقل ریلی را با هدف افزایش سهم حملونقل ریلی در جابهجایی بار کشور و توسعه زیرساختهای لجستیکی امضا کردند.
سرپرست مخابرات منطقه یزد از بهرهبرداری ۱۵۷ طرح مخابراتی این منطقه همزمان با دهه مبارک فجر ۱۴۰۴ خبر داد.
تجهیزات جدید تأمین برق مرکز منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی با هدف افزایش پایداری خدمات و ارتقای زیرساختها به بهرهبرداری رسید.
رئیس مرکز مدیریت راههای استان یزد از فروکش کردن موج ترددها در دیماه خبر داد و گفت: شریانهای مواصلاتی یزد با کاهش ۳۳ درصدی تردد بین استانی، فصلی تازه از آرامش ترافیکی را تجربه میکنند؛ هرچند شاهراه «یزد-مهریز» همچنان پرچمدار ترافیک در این استان است.
سرپرست مخابرات منطقه یزد بر تسریع در اجرای پروژه برگردان شبکه مسی به فیبر نوری و ایجاد تحول در حوزه دایری در جمع رؤسای مراکز مخابراتی تأکید کرد.